background

Naj se vsak dan prične z zdravo hrano

Pomembno je, da v telo vnesemo toliko energije, kolikor je zares potrebuje. Zato ni priporočljivo zaužiti manjšega števila zelo obilnih obrokov, saj slednji telesu naenkrat priskrbijo obilico energije, čeprav je ne potrebuje toliko. Bolje je zaužiti več manjših obrokov čez dan, s čimer v organizem vnesemo manj energije naenkrat, vnos je preko dneva bolj enakomerenin brez velikih nihanj. Takšen način prehranjevanja je za organizem bolj primeren. .

Prav tako je pomembno, da zaužijemo dovolj tekočine – najbolje vode ali nesladkanega čaja.

Primer uravnovešenega jedilnika

1. Zajtrk
Pirini misliji z bučnimi ali lanenimi semeni.

2. Dopoldanska malica
Polnozrnat rižev vafelj ali sadje (vendar ne koščičasto).

3. Kosilo
Dušena zelenjava in buče z žajbljevim krompirjem in perutninskimi prsi.

4. Popoldanska malica
Sadje (vendar ne koščičasto).

5. Večerja
Kuskus z zelenjavo.

Pomoč uporabnikom

Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 524 02 16 med delavniki od 8. - 16. ure.

Pišite nam

Prva in naravna pomoč pri športnih poškodbah

Zvini, nategi, krči mišic, boleči udarci ter vnetja prizadetih tkiv sodijo med najpogostejše športne poškodbe.

Kako si lahko pomagamo naravno?

S čim v menopavzi ni dobro grešiti?

Menopavza lahko povzroča niz neželenih težav. Če se jim želimo izogniti, je svoj pogled dobro usmeriti na krožnik oz. v kozarec.

Prehranske navade in počutje v menopavzi

Ali ste vedeli?

Modrice so mila oblika notranje krvavitve. Povzroči jih sprostitev manjše količine krvi v mehka telesna tkiva, še zlasti mišice in vezivno tkivo pod kožo.

Kako si lahko pomagamo?

Dobrodošli v svetu naravnega zdravljenja A.Vogel

V naravi nam je dano vse, kar potrebujemo za zaščito in ohranjanje zdravja!

Odkrijte zgodbo Alfreda Vogla

A. Vogel nasveti za zdravo življenje

Prijavite se na brezplačne nasvete in postanite del skupnosti A.Vogel