background

Naj se vsak dan prične z zdravo hrano

Pomembno je, da v telo vnesemo toliko energije, kolikor je zares potrebuje. Zato ni priporočljivo zaužiti manjšega števila zelo obilnih obrokov, saj slednji telesu naenkrat priskrbijo obilico energije, čeprav je ne potrebuje toliko. Bolje je zaužiti več manjših obrokov čez dan, s čimer v organizem vnesemo manj energije naenkrat, vnos je preko dneva bolj enakomerenin brez velikih nihanj. Takšen način prehranjevanja je za organizem bolj primeren. .

Prav tako je pomembno, da zaužijemo dovolj tekočine – najbolje vode ali nesladkanega čaja.

Primer uravnovešenega jedilnika

1. Zajtrk
Pirini misliji z bučnimi ali lanenimi semeni.

2. Dopoldanska malica
Polnozrnat rižev vafelj ali sadje (vendar ne koščičasto).

3. Kosilo
Dušena zelenjava in buče z žajbljevim krompirjem in perutninskimi prsi.

4. Popoldanska malica
Sadje (vendar ne koščičasto).

5. Večerja
Kuskus z zelenjavo.

Pomoč uporabnikom

Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 524 02 16 med delavniki od 8. - 16. ure.

Pišite nam

Več magnezija, manj žolčnih kamnov

Magnezij je pomemben mineral za delovanje na stotine encimskih procesov v telesu.

Napolnite rezerve ...

Pomanjkanje magnezija in žolčni kamni

Raziskave povezujejo pomanjkanje magnezija s pojavom žolčnih kamnov.

Odpravite vzroke ...

Ali ste vedeli?

Številne ženske med menstruacijo občutijo večjo utrujenost ali izčrpanost. Temu v veliki meri botruje neravnovesje med hormoni, ne smemo pa pozabiti tudi na druge dejavniki, ki so morda nekoliko lažje obvladljivi.

4 razlogi za večjo utrujenost med menstruacijo?

Dobrodošli v svetu naravnega zdravljenja A.Vogel

V naravi nam je dano vse, kar potrebujemo za zaščito in ohranjanje zdravja!

Odkrijte zgodbo Alfreda Vogla

Zdravstvene novice A.Vogel

Prijavite se na zdravstvene novice in nasvete. Vpišite se.