background

Ogrevanje

Ogrevanje pripravi telo za vadbo. Pred glavnim delom vadbe se ogrejemo s hitro hojo ali počasnim tekom in razteznimi vajami. Tako povečamo pretok krvi po telesu, povečamo dostavo kisika mišicam, pospešimo mišično presnovo, omogočimo enakomernejše mišično krčenje, pospešimo prevajanje po živcih, povečamo razteznost mišic in izboljšamo koncentracijo.

NASVET: Pri ogrevanju se moramo spotiti, ne smemo pa se utruditi. Ne ogrevajmo se prezgodaj, saj učinek ogrevanja traja približno 30 minut. 

Zaenkrat ni še nobenih zanesljivih podatkov, na podlagi katerih bi lahko predpisali intenzivnost in trajanje ogrevanja. Zato naj si ga vsak določa individualno.

Dokazano je, da z ogrevanjem lahko tveganje za poškodbe pri športu zmanjšamo za 50 % ali več. Vzrok ni čisto jasen, lahko imajo zaščiten učinek že opisane fiziološke spremembe, lahko izboljšana živčno-mišična kontrola, lahko zavedanje tveganja, tehnika ali drugi neznani dejavniki.

Pomoč uporabnikom

Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 524 02 16 med delavniki od 8. - 16. ure.

Pišite nam

Več magnezija, manj žolčnih kamnov

Magnezij je pomemben mineral za delovanje na stotine encimskih procesov v telesu.

Napolnite rezerve ...

Pomanjkanje magnezija in žolčni kamni

Raziskave povezujejo pomanjkanje magnezija s pojavom žolčnih kamnov.

Odpravite vzroke ...

Ali ste vedeli?

Številne ženske med menstruacijo občutijo večjo utrujenost ali izčrpanost. Temu v veliki meri botruje neravnovesje med hormoni, ne smemo pa pozabiti tudi na druge dejavniki, ki so morda nekoliko lažje obvladljivi.

4 razlogi za večjo utrujenost med menstruacijo?

Dobrodošli v svetu naravnega zdravljenja A.Vogel

V naravi nam je dano vse, kar potrebujemo za zaščito in ohranjanje zdravja!

Odkrijte zgodbo Alfreda Vogla

Zdravstvene novice A.Vogel

Prijavite se na zdravstvene novice in nasvete. Vpišite se.