background

Se lahko poškodbam izognemo?

Lahko. S pravilnim ravnanjem bomo verjetnost za poškodbe zmanjšali do 75%. Posebej je pomembno, da se zavedamo našega zdravstvenega stanja ter fizične in psihične pripravljenosti. Temu prilagodimo vadbo. Dodatne strategije, ki jih lahko uporabimo, so:  izboljševanje tehnike gibanja, ogrevanje, raztezanje, tradicionalne veščine (vadba joge), obližna imobilizacija in opornice, nošenje ustrezne zaščitne opreme, ustrezna športna oprema in primerna vadbena površina, pravilno načrtovanje treninga, zadostna regeneracija, psihična priprava in izbira ustrezne prehrane.

Pomoč uporabnikom

Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 524 02 16 med delavniki od 8. - 16. ure.

Pišite nam

Več magnezija, manj žolčnih kamnov

Magnezij je pomemben mineral za delovanje na stotine encimskih procesov v telesu.

Napolnite rezerve ...

Pomanjkanje magnezija in žolčni kamni

Raziskave povezujejo pomanjkanje magnezija s pojavom žolčnih kamnov.

Odpravite vzroke ...

Ali ste vedeli?

Številne ženske med menstruacijo občutijo večjo utrujenost ali izčrpanost. Temu v veliki meri botruje neravnovesje med hormoni, ne smemo pa pozabiti tudi na druge dejavniki, ki so morda nekoliko lažje obvladljivi.

4 razlogi za večjo utrujenost med menstruacijo?

Dobrodošli v svetu naravnega zdravljenja A.Vogel

V naravi nam je dano vse, kar potrebujemo za zaščito in ohranjanje zdravja!

Odkrijte zgodbo Alfreda Vogla

Zdravstvene novice A.Vogel

Prijavite se na zdravstvene novice in nasvete. Vpišite se.