background

Alfred Vogel: za boljši spanec

  • Zdrava postelja mora imeti določeno trdoto: v premehki se krvne žile, predvsem vene, nekoliko priprejo, kar slabo vpliva na krvni obtok.
  • Odeja naj bo lahka, luknjičava, zračna (npr. iz puha, volne). 
  • Posteljno perilo pogosto menjavajte in zračite, to spodbudi telo k boljšemu delovanju. (V sveže preoblečeno posteljo ležemo z dvakrat boljšim občutkom!)
  • Spimo v prezračeni sobi ali ob odprtem oknu; morebiten prepih preprečimo z zavesami. (Izrabljen zrak v spalnici moti naravno izmenjavo plinov in spanje v njej ni krepilno.)
  • Nikoli ne smemo k počitku s prepotenim telesom, ker posušen znoj (na koži se zadržujejo strupi) ne dovoli poram svobodnega dihanja. 
  • Zmernost pri jedi je zelo pomembna. Večerjajte zgodaj, zmerno in lahko prebavljivo hrano. 
  • Pri slabem krvnem obtoku ne hodite v posteljo z mrzlimi nogami, saj zelo dolgo ne boste zaspali. Poskusite noge ogreti s toplo nožno kopeljo ali prhanjem celega telesa s toplo vodo.

Dormeasan® kapljice

Naravna pomoč pri nespečnosti, napetosti in nemiru
Več

Oglejte si še:

Vse o spanju na enem mestu.

Pomoč uporabnikom

Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 524 02 16 med delavniki od 8. - 16. ure.

Pišite nam

Alergijsko vnetje oči

Solzenje, srbenje, rdeče oči, občutek tujka v očesu in otekle veke so najpogostejši znaki razdraženih in vnetih oči.

Kako si pomagati na naraven način?

Prehrana v obdobju menopavze

S kakovostno in raznoliko prehrano, ki bo pokrila vse telesne potrebe, boste lažje prebrodili skozi težavno obdobje menopavze.

Pomen vode in prehrane

Ali ste vedeli?

Semena črne kumine so eno najbolj dragocenih živil na planetu. Začimba, ki naj bi nas zaščitila pred vsem, razen smrtjo, pa ima med drugim tudi dokazano delovanje proti sezonskim alergijam.

Poglejmo, kako jo uporabiti ...

Dobrodošli v svetu naravnega zdravljenja A.Vogel

V naravi nam je dano vse, kar potrebujemo za zaščito in ohranjanje zdravja!

Odkrijte zgodbo Alfreda Vogla

Zdravstvene novice A.Vogel

Prijavite se na zdravstvene novice in nasvete. Vpišite se.