background

Vaje za vene

 

1. vaja

Stojte pokončno. Z obema nogama se postavite na prste in nato spet spustite na cel podplat. Vajo ponovite 10-krat.

 

 

 

 

 

2. vaja

Naprej dvignite desno nogo, tako da bo bolikovala pravi kot. Stopalo obrnite tako, da so prsti obrnjeni navzdol. Nato nogo spuščajte; na tla položite najprej peto in nato preostanek stopala. Postopek ponovite z drugo nogo. Vajo ponovite 10- do 20-krat.

 

 

 

 

 

 

3. vaja

V stoječem položaju prekrižajte noge nad golenjo in z zgornjo nogo pritisnite na spodnjo. S prekrižanimi nogami se postavite na prste in se rahlo zibajte. Nato zamenjajte položaj nog. Vajo ponovite 10-krat.

 

 

 

 

 

 

4. vaja

Sedite na stol. Stopala naj bodo v celoti na tleh, roke pa položite na stegnenico ali na rob stola. Stopajte na prste in pri tem uporabljajte mišice meč. Naprej stopite na prste z levo nogo, nato z desno in na koncu še z obema naenkrat.

 

Pomoč uporabnikom

Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 524 02 16 med delavniki od 8. - 16. ure.

Pišite nam

Prostata - tabu tema moških

Moški se o njej ne pogovarjajo radi, težave s prostato pa zato niso nič manjše. Če ukrepamo pravočasno, si lahko pomagamo tudi na povsem naraven način.

Pometite z izgovori in ukrepajte ...

Je prehlad, gripa ali Covid 19?

Simptomi novega korona virusa ne odstopajo veliko od tistih, ki so značilni za običajno gripo ali prehlad.

Kako jih ločevati?

Dobrodošli v svetu naravnega zdravljenja A.Vogel

V naravi nam je dano vse, kar potrebujemo za zaščito in ohranjanje zdravja!

Odkrijte zgodbo Alfreda Vogla

Zdravstvene novice A.Vogel

Prijavite se na zdravstvene novice in nasvete. Vpišite se.