background

Aktivnost in sprostitev

Kateri šport je pravi za bolnike z revmo?

Načeloma vsak šport, ki ga izvajajo z veseljem. Izogibati se morajo sunkovitim obremenitvam kolkov, kolen, sklepov rok in skočnih sklepov (nogometa, rokometa ali odbojke). Prav tako zaradi enostranske obremenitve ne priporočamo športov z loparjem kot sta tenis in badminton ter golfa. Idealni so vzdržljivostni športi kot so nordijska hoja, kolesarjenje in plavanje.

Celo treniranje moči je odlično

Finska študija je pokazala, da v začetni obliki artritisa ali poliartritisa treniranje moči – v pravi meri in pod strokovnim vodstvom - zmanjša bolečine za 67%, vnetje ter obrabo hrustanca pa za 50%. Pozitivni učinek se je obdržal še 3 leta po treningu.

Sproščanja se lahko naučimo

Prvi korak je, da se zavedamo krčev in napetosti, drugi, da se jih znebimo. Poskusne tehnike, kot je progresivno sproščanje mišic po Jacobsonu, Aleksandrova tehnika, Qigong ali dihalno terapijo nudijo povsod in se jih zlahka naučimo. Tudi s sproščujočo vročo kopeljo dosežete  aktivne in ohlapne mišice. Pri tem si lahko pripravite kopel iz arnike, ki bo pri tem še dodatno koristila.

Nasvet

Poizkusite z vadbo joge. Ta starodavna in dobra poznana veščina, ki sprošča in uri telo in duha, je mnogim postala vsakodnevna spremljevalka. Več o tem si lahko preberete na spletni strani www.joga-v-vsakdanjem-zivljenju.org ali pa se povežete s katero od skupin, kjer redno vadijo jogo. Ob ustreznem strokovnem nadzoru jo lahko vadi praktično vsakdo.

Atrogel® gel

Deluje protivnetno, zmanjšuje bolečine in okorelost sklepov ter izboljšuje njihovo gibljivost
Več

Artroforce® tablete

Deluje protivnetno in protibolečinsko, blaži otekline ter izboljša presnovo, ki je pri …
Več

A. Vogel pomoč uporabnikom
Za dodatna vprašanja smo vam na voljo med delavniki od 8. - 16. ure.
nasveti@farmedica.si

Pomoč uporabnikom

Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 524 02 16 med delavniki od 8. - 16. ure.

Pišite nam

Več magnezija, manj žolčnih kamnov

Magnezij je pomemben mineral za delovanje na stotine encimskih procesov v telesu.

Napolnite rezerve ...

Pomanjkanje magnezija in žolčni kamni

Raziskave povezujejo pomanjkanje magnezija s pojavom žolčnih kamnov.

Odpravite vzroke ...

Ali ste vedeli?

Številne ženske med menstruacijo občutijo večjo utrujenost ali izčrpanost. Temu v veliki meri botruje neravnovesje med hormoni, ne smemo pa pozabiti tudi na druge dejavniki, ki so morda nekoliko lažje obvladljivi.

4 razlogi za večjo utrujenost med menstruacijo?

Dobrodošli v svetu naravnega zdravljenja A.Vogel

V naravi nam je dano vse, kar potrebujemo za zaščito in ohranjanje zdravja!

Odkrijte zgodbo Alfreda Vogla

Zdravstvene novice A.Vogel

Prijavite se na zdravstvene novice in nasvete. Vpišite se.