background

Utopite nadležne simptome menopavze

Kje zaškriplje, ko pijemo premalo vode?

  • Sklepi – dehidracija prispeva k vnetju sklepov in bolečinam.
  • Koža – dehidracijo povzroča uvelost in suhost kože, neredko tudi srbečico.
  • Razpoloženje – nihanje razpoloženja, anksioznost in panični napadi, pa tudi razbijanje srca zaradi pretiranega stresa so lahko odraz premalo zaužite vode.
  • Spomin – če ne pijemo dovolj, če to lahko odraža tudi na možganski funkciji, saj nas prevevajo nejasne misli in pozabljivost.
  • Glavobol – če boli glava, je kozarec z vodo prva pomoč. 
  • Zaprtje in napenjanje – dehidracija oslabi gibljivost črevesja in izločanje blata.
  • Navali vročine – dehidracija vpliva tudi na živčni sistem, kar lahko izzove tudi navale vročine. Voda tu odigra dvojno vlogo, saj med potenjem izgubljamo še več vode, zato se ob premalo zaužite vode hitro ujamemo v začarani krog.
  • Utrujenost – če ne pijemo dovolj, to vpliva na naš nivo energije.
  • Težave z mehurjem in vnetji – dehidracija lahko draži tudi mehur, saj urin postane gostejši in bolj koncentriran.
  • Pospešeno bitje srca v nočnem času se prav tako lahko pojavi ob dehidraciji, zlasti če se potite ponoči.

Pitje vode ni vselej preprosto

Morda bi pomislili, da je pitje vode mačji kašelj, pa vendar to marsikomu predstavlja velik izziv iz več razlogov, vključno s tem da jim ne prija okus vode.

Uživanje čajev, kave, alkohola in gaziranih napitkov nas v resnici ne hidrira, saj tovrstni napitki iz telesa odplavljajo vodo in pri tem dosegajo nasproten učinek. Uživanje takšnih napitkov telesu zato ne bo v korist. Kljub temu je včasih težko v svoj vsakdan vpeljati uživanje dovolj čiste vode, zato vam bodo morda v pomoč spodnji nasveti.

Stremite k temu, da vsak dan spijete liter in pol do dva vode. Čeravno se to morda sliši veliko, bo naloge lažje opravljena z naslednjimi pristopi:

  • Zjutraj spijte kozarec vode, takoj ko vstanete. Topla voda poživi metabolizem.
  • Pijte večkrat po malem. To je veliko bolj priporočljivo kot uživanje večjih količin vode naenkrat.
  • Na delovni mizi naj bo vselej vrč ali steklenica z vodo. Tako se boste hitreje spomnili na pitje.

Najbolje, da si že zjutraj odmerite količino vode, ki jo želite zaužiti skozi dan. Pijte po malem vse dopoldne, manj a v popoldanskem času.

  • Zadnji kozarec pripravljene vode zaužijte zgodaj zvečer in izpolnili ste dnevno kvoto.

Če vam voda nikakor noče steči po grlu zaradi okusa, lahko le tega oplemenitite z dodatki svežih zelišč, rezino limone, nekaj jagodami ali drugim sadjem in podobno.

Besedilo: Sabina Topolovec

Pomoč uporabnikom

Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 524 02 16 med delavniki od 8. - 16. ure.

Pišite nam

Čudežna moč njivske preslice pri vnetju mehurja

Sedeče parne kopeli z njivsko preslico hitro ublažijo pekoč občutek pri uriniranju.

Poglejmo, kako se tega lotiti...

Utopite nadležne simptome menopavze

Premalo vode povzroča številne simptome. Pijmo po malem skozi ves dan in odplaknimo težave.

Poglejmo, kako se tega lotiti...

Dobrodošli v svetu naravnega zdravljenja A.Vogel

V naravi nam je dano vse, kar potrebujemo za zaščito in ohranjanje zdravja!

Odkrijte zgodbo Alfreda Vogla

A. Vogel nasveti za zdravo življenje

Prijavite se na brezplačne nasvete in postanite del skupnosti A.Vogel