A.Vogel Blog

1. Bodite redno telesno dejavni. Ukvarjajte se z nordijsko hojo, pohodništvom, kolesarjenjem ali plavanjem. S tem boste okrepili mišice v nogah in izboljšali delovanje mišične črpalke, ki omogoča potiskanje krvi iz nog navzgor v srce.

2. Opustite vožnjo z dvigalom in tekočimi stopnicami. Hoja po stopnicah je lahko naporna, a blagodejno deluje na težave z venami.

3. Nosite ohlapna oblačila in udobno obutev. Nošenje čevljev z visoko peto zelo poslabša težave z venami. Priporočamo čevlje z največ 3-4 cm visoko peto, še bolje pa brez nje.

4. Izogibajte se vročih kopeli, savn in dolgotrajnemu sončenju. Vročina še dodatno razširi vene v nogah, upočasni pretok v krvi in tako poslabša težave.

5. Krepite svoje vene s prhanjem nog s hladno vodo. Tak ukrep zoži vene in pospeši pretok krvi.

6. V mrzlem vremenu se oblecite v topla oblačila, saj prenizka temperatura zavira pretok krvi.

7. Na krvni obtok lahko vplivamo tudi z dihalnimi vajami. Pri globokem vdihu nastane v prsnem košu podtlak, ki pospeši odtekanje krvi iz nog. Če nato napnemo mišice trebuha in močno izdihnemo, bomo zvišali pritisk na ožilje trebušne votline in pospešili vračanje krvi k srcu. Izdihnite počasneje, kot ste vdihnili, in naredite kratek premor po izdihu. To preprosto vajo ponovite večkrat dnevno.

8. Pazite na zdravo in uravnoteženo prehrano. Poskrbite, da boste zaužili dovolj vlaknin in tekočine. S tem boste zmanjšali možnost za zaprtje, ki je dejavnik tveganja za težave z venami. Za dobro delovanje prebave priporočamo uživanje koncentrirane fermentirane sirotke - A. Vogel Molkosan.