A.Vogel Blog

Domov / Teden za odpornost / Kako sodelovati?

Kako sodelovati?

Udeleženci brezplačne 7- dnevne kure A. Vogel boste deležni številnih koristnih nasvetov za krepitev telesne odpornosti. V e-poštnih sporočilih, ki jih boste prejemali sedem zaporednih delovnih dni med 14. in 22. oktobrom, bodo vsak dan na voljo tri različne vsebine.  

S preprostimi testi boste lahko preverili stanje svojega imunskega sistema, prebave in gibčnosti. Iz neprecenljive zakladnice modrosti Alfreda Vogla smo izbrali tiste, ki vam bodo pri krepitvi telesne odpornosti najbolj v pomoč. Ob tem boste temeljito spoznali neverjetne moči nekaterih najbolj preverjenih in učinkovitih zdravilnih rastlin, zbranih tudi v izdelkih A. Vogel.  
Dodatna spodbuda za marsikoga bodo recepti, ki vas bodo povabili k ustvarjanju zdrave hrane. Večina jedi bo takšnih, ki bodo uporabne več dni (npr. pirin kruh, domač jogurt, kosmiči, zelenjavni namaz), ostale boste lahko pripravili v kratkem času. Iz posredovanih sedmih receptov boste zadnji dan prejeli primer uravnoteženega jedilnika za ves dan.    

Vsi vemo, da je zdrava prehrana zelo pomembna. A kaj to v resnici pomeni?

  • Privoščite si hrano z mnogo vlakninami, uživajte veliko kakovostne zelenjave, svežega sadja, polnovrednih žitaric.
  • Izogibajte se industrijsko pridelani in predelani hrani.
  • Uporabljate sveže sestavine, najbolje ekološkega porekla, in si jed pripravite sami.
  • Izogibajte se beli moki in belemu sladkorju. V njih ni vitaminov in mineralov, predvsem pa ne prepotrebnih vlaknih, ki so nujne za dobro delovanje črevesja. Ali veste, da je črevo največji imunski organ v telesu? Namenite mu vso potrebno pozornost.  

Ob vsem tem ne pozabite, da je pomembno tudi, kako se hranite. Vaše črevesje vam bo hvaležno, če boste upoštevali naslednje nasvete:  

  • Na dan zaužijte 3 glavne obroke in 2 zdravi malici, npr. sadje, koščke zelenjave, jogurt, oreščke, suho sadje ipd.
  • Uživajte zdrave maščobe, slabim pa se povsem odpovejte. Ne pozabite, da kakovostna hladno stiskana olja na jed dodajate, ko je ta že na krožniku. Za peko pa lahko uporabite npr. kokosovo maščobo.
  • Če je le mogoče, znotraj istega obroka ne mešajte beljakovin in ogljikovih hidratov. K škrobnatim jedem torej postrezite zelenjavne priloge in solato, ne pa denimo mesa ali rib. Slednje uživajte z zelenjavnimi jedmi, ne pa, denimo, s krompirjem, testeninami in podobno. Opazili boste, da po takšnem obroku ne boste več občutili napenjanja v trebuhu.
  • Mnogo ljudi zaužije preobilne obroke. Morda bi se bilo tudi v tem pogledu dobro držati nasveta Alfreda Vogla, ki je priporočal, da pojemo le polovico tistega, kar smo običajno zaužili. Želodec in črevesje bosta imela manj dela in si bosta lahko privoščila malo počitka.
  • Za vsak obrok si vzemite dovolj časa, predvsem pa vsak grižljaj temeljito prežvečite.  

Ne pozabite piti  

Vsak dan spijte vsaj dva litra vode. Ob tem lahko spijete tudi nekaj čaja, npr. zeleni čaj, komarčkov čaj, kamilični ali šipkov čaj.  

Poskrbite za zdrav življenjski slog  

Uživanje alkohola in kajenje zdravju škodujeta. Poskrbite, da se boste obema razvadama popolnoma odpovedali med izvajanjem 7-dnevne kure za krepitev odpornosti telesa.  
Vsak dan vsaj pol ure preživite na svežem zraku, saj vaše celice nujno potrebujejo svež kisik.  
Ne pozabite na ravnovesje med delom in počitkom. Privoščite si vsakdanjo sprostitev in dovolj gibanja. Nedavna raziskava je pokazala, da ljudje, ki tedensko telovadijo štiri ure, lažje obvladujejo vsakodnevni stres in imajo manj možnosti, da „pregorijo“ (t.i. burn-out sindrom)

Spremljajte nas tudi na naši Facebook strani.

Naročite se na zdravstvene novice A. Vogla