A.Vogel Blog

Okorelost mišic in bolečine nas lahko presenetijo kadarkoli. Če gre le za prehodno težavo, bolečina običajno hitro izzveni. Gotovo pa se je vsi želimo znebiti čim prej.
Kaj je torej potrebno storiti, da bi se počutili bolje? Preberite si spodnje nasvete  in z nekaj preprostimi spremembami svojim mišicam in sklepom zagotovite neovirano gibanje.


Poslužujte se..

Zakaj?

Mastne ribe kot so slanik, skuša, losos in tuna oz. jemljite prehranske dodatke z ribjim oljem
Vsebovana olja s krčenjem encimov, ki škodujejo hrustancu, zavirajo vnetja ter ščitijo pred nastajanjem vnetih snovi.
Sardine, zeleno listnato zelenjavo, oves, fižol, bučna in sončnična semena ter suho sadje (npr. fige) 
Hrana bogata z magnezijem, spodbuja boljšo absorbcijo kalcija. Zelena listnata zelenjava vsebuje tudi kalij, ki v telesu ustvarja bazičnost.
Ananas, papaja, mango in guava
Vsebujejo prebavne encime, ki v telesu pomagajo zniževati kislost.
Koncentrirana fermentirana sirotka
S krepitvijo prebavnega sistema telesu pomagate izločati pretežno sečno kislino. Koncentrirana fermentirana sirotka z dodanimi prebiotiki skrbi za zdravo črevesno floro, saj v črevesju pomaga ohranjati koristne bakterije, ki omogočajo boljše delovanje prebavnega sistema.
Gibanje in sproščanje
Redno gibanje (čeprav zmerno), kot je plavanje, raztezanje, tai chi, joga in hoja pomagajo zniževati stres, sproščajo telo in zmanjšujejo nastajanje vnetnih snovi v telesu. S tem pa tudi sklepom omogočijo boljšo gibčnost.
Kopel s soljo mrtvega morja
Takšna kopel pomaga telesu, da izloči strupnine iz tkiv, s tem pa popusti tudi bolečina. Kopel je najbolje opraviti pred spanjem.
Poskrbite, da bodo sklepi topli
Mrzlo in vlažno vreme pogosto napoveduje povečanje simptomov, zato zanje primerno poskrbite.

Omejite vnos....

Zakaj?

Mlečni izdelki
Vsebujejo veliko maščob in kalcija. Kalcij se nalaga v tkivih in okrog sklepov, kar omogoča nastajanje bolečega vnetja in okorelosti. Kalcij si raje priskrbite iz virov, ki vsebujejo tudi veliko magnezija, minerala, ki je potreben, da telo kalcij lažje sprejme.
Rdeče meso in jajca
V telesu ustvarjajo pretežno kislost.
Procesirana hrana, bela moka, oluščen riž, bel sladkor, mesni izdelki
Prispevajo k ustvarjanju kislosti v telesu, ki okrepi neljube simptome. Mnogi ugotavljajo, da se bolje počutijo, ko pšenico črtajo iz prehrane. procesirana hrana vsebuje ogromno sladkorja in soli, ki poslabšata simptome artritisa.
Pravi čaj
Dnevno ga zaužijte največ dve skodelici, še posebej če ste pogosto utrujeni, saj spodbuja izčrpanost.

Izogibajte se...

Zakaj?

Krompir, paradižnik, paprika, jajčevci
Vsebujejo alkaloide, ki zavirajo obnavljanje kolagena v sklepih, s tem pa povzročajo vnetja.
Tobačni izdelki
Tobak telesu škoduje.
Kava
Kava telo izčrpava. Spijte veliko vode, kavo pa nadomestite s kavnim nadomestkom Bambu.
Stres
Stres povzroča nastajanje vnetnih snovi v telesu, zato poskrbite za dovolj sproščanja. Raven stresa, fizičnega, mentalnega ali čustvenega, pa poskušajte čim bolj zmanjšati.