A.Vogel Blog

Domov / Indikacije / Drobni nasveti za ustrezno prehrano in način življenja pri revmatizmu

Drobni nasveti za ustrezno prehrano in način življenja pri revmatizmu

Preberite, kako lahko z ustrezno prehrano in načinom življenja ublažite simptome revmatizma.

Ustrezna prehrana in simptomi revmatizma

Če imate revmatizem, je pomembno, da se pravilno prehranjujete in s tem pomagate izboljšati težave.

Omemba spremembe navad marsikoga odvrne od branja – pa vendar vam priporočamo, da preberete ta prispevek v celoti, saj pri revmatičnih bolečinah lahko že nekaj manjših sprememb bistveno izboljša simptome.

Vemo, da določena hrana vpliva na povečanje vnetja, druga na zmanjšanje. Izbira je velika, zato boste našli več kot dovolj različne hrane, ki bo ustrezala tudi vam – treba je le pravilno izbrati.

Zdrava prebava in povečane količine koristne črevesne flore zmanjšujejo preveliko kislost notranjega okolja organizma in pripomorejo h gibljivosti sklepov.

Če opažate znake revmatizma, vam priporočamo uživanje naslednje vrste hrane.

  • Mastne ribe kot so slanik (sled), skuša, losos, tuna ali pa prehranska dopolnila iz ribjega olja. Ta hrana namreč vsebuje olja, ki pozitivno vplivajo na bolečino in vnetje mehkih tkiv.
  • Sardine, zelenolistna zelenjava, oves, suho sadje (fige), buče, beli fižol in semena sončnice. Ta hrana vsebuje veliko magnezija, ki pripomore k boljšemu izkoristku kalcija. Zelena zelenjava vsebuje kalij, ki zmanjšuje preveliko kislost v telesu.
  • Ananas, papaja, mango in guava. Ti sadeži vsebujejo prebavne encime, ki zmanjšujejo preveliko kislost organizma.
  • Molkosan (koncentrat sirotke). Ta originalni izdelek Alfreda Vogla pomaga zagotavljati zdravo prebavo in podpira koristne črevesne bakterije. S tem poleg prebave bolje deluje tudi imunski sistem.

Za več informacij o tem sledite povezavi Prehrana pri fibromialgiji.

Telesna drža in simptomi revmatizma

Pri ljudeh, ki imajo revmatizem že dolgo (zlasti pri tistih z bolečinami v mišicah in križu) je pomembno, da so pozorni na svojo telesno držo, saj ta lahko izboljša simptome.

Naslednji nasveti so zapisani v knjigi Življenje brez artritisa (Life without Arthritis) avtorja Jana de Vriesa.

Pravilna telesna drža je pomembna celo takrat ko sedite in je lahko dobro naravno zdravilo pri simptomih revmatizma. Da bi si ves čas zagotovili pravilno držo, poskusite upoštevati naslednje nasvete.

  • Ko vozite, potisnite sedež naprej in skrčite kolena. Poskrbite, da bodo kolena višje kot kolki. Sedite zravnani in položite roke visoko na volan.
  • Poskrbite, da bo vzmetnica v vaši postelji čvrsta.
  • Hoja je odlična telesna vadba, pri tem pa mora biti telo ves čas v ravnotežju.
  • Ko sede počivate, postavite eno nogo višje kot drugo. Ko se nagnete, da bi nekaj pobrali, vedno upognite kolena (bolje kot da upognete pas).
  • Kadar nekaj dvigate, naj hrbtenica ostane zravnana, upognite kolena in jih držite skupaj. Nikoli ne dvigujte pretežkih stvari.
  • Pri nakupih in na potovanjih razporedite težo vrečk oz. prtljage tako, da bo ta teža v obeh rokah približno enaka.
  • Bolečine lahko ublažijo tudi masaže, refleksologija, parna kopel, savna in jacuzzi.