A.Vogel Blog

Domov / Indikacije / 10 drobnih nasvetov, kako ostanete zdravi in se izognete prehladu ter gripi

10 drobnih nasvetov, kako ostanete zdravi in se izognete prehladu ter gripi

Umivajte si roke

Virusi prehlada in gripe se širijo z neposrednim dotikom, zato se je priporočljivo izogibati ljudi s prehladom ali gripo – virusi se od njihovih rok širijo na kljuke vrat, telefone intipkovnice ter na teh površinah ostanejo več ur. Naslednji, ki se dotakne tega predmeta, pobere te mikrobe - zato si pogosto umivajte roke ali uporabljajte z alkoholom prepojene robčke, s čimer preprečite vnos virusov v vaše telo.

Uporabite robčke in jih nato odvrzite

Robčki za enkratno uporabo so odlični, če želimo preprečiti širjenje prehlada in gripe. Ne pozabite pa, da ti robčki zadržijo mikrobe in okužijo vse površine, s katerimi pridejo v stik.

Pijte veliko tekočine

Poskrbite, da ne boste izsušeni (dehidrirani) – zdrava odrasla oseba potrebuje povprečno 1,5 l vodne dnevno. S pitjem vode iz telesa odnašate škodljive snovi in krepite imunski sistem.

Obvladujte stres

Znano je, da stres oslabi vaš imunski sistem in vas s tem naredi bolj dovzetne za prehlad.

Prehranjujte se kakovostno

Hrana, bogata s sadjem in zelenjavo, vas obvaruje pred mnogimi zdravstvenimi težavami. Hrana, bogata z vitaminoma A in C, kot so citrusi, temno modre in rdeče jagode, mango, marelice, korenje ter pesa, podpira imunski sistem.

Izogibajte se alkoholu

To opozorilo slišimo na vsakem koraku, vendar pa je resnično pomembno, da se izogibamo alkoholu. Pitje čezmernih količin alkohola je namreč škodljivo za imunske celice, ki zato delujejo slabše.

Čim več časa preživite na svežem zraku

Izogibajte se zatohlih prostorov, polnih ljudi. Pojdite na svež zrak in globoko dihajte. To pomaga limfnemu sistemu, da potiska zaščitne imunske celice po telesu.

Privoščite si dovolj spanja

Osem ur mirnega spanca vsako noč pomaga telesu, da se obnavlja in gradi imunski sistem. Če za dober spanec potrebujete pomoč, preberite naše nasvete, kako lahko bolje spite.

Izogibajte se kajenju

Kajenje draži občutljiva tkiva dihal in poveča vašo dovzetnost zamikrobe, ki povzročajo prehlad in gripo.

Poskrbite, da vas ne bo zeblo

Če ste nagnjeni k okužbam, ne hodite na mrzli nočni zrak in ne dopustite, da klimatizirani zrak piha naravnost v vas.