A.Vogel Blog

Možnost vadbe za vse, ki z njo šele pričenjate, ali pa za tiste, ki se k njej vračate po daljšem premoru, je vsakodnevni 10-minutni sprehod. Samo deset minut, a dosledno vsak dan. Začnite počasi in nato počasi stopnjujte tempo.

Gibanje na svežem zraku ne zahteva dragih pripomočkov ali kakršnega koli usposabljanja. Kljub temu se temu v slabih vremenskih razmerah, zlasti ko temperature segajo krepko pod ničlo, raje izognite. Takrat vadite doma. Ponujamo vam nekaj enostavnih načinov, kako dvigniti srčni utrip in oblikovati mišice, ne da bi potrebovali  več kot nekaj minut ali veliko prostora.


 

Nakup kolebnice vas stane le nekaj evrov, lahko pa si jo sposodite od svojih ali sosedovih otrok. Skakajte dve minuti, lahko tudi dlje – a ne pozabite, da ni tako enostavno, kot zgleda! 

 

Hula-hop obroč je še ena poceni možnost, ki se morda že skriva doma v kakšnem kotu otroške sobe. Obroč je manj zahteven od kolebnice, prav tako ga lahko uporabite v katerem koli trenutku, krepi pa trebušne mišice.

 

Žoga na vrvici okrog gležnja je na videz otročja naprava, ki ne zahteva  drugega, kot športne copate z ravnim podplatom ali bose noge in nekaj metrov prostora. Vodenje žoge, medtem ko se ta giblje, in sočasno skakanje preko vrvi, je odlična vaja za ohranjanje ravnotežja in koordinacije in ne zahteva veliko energije. Naredite nekaj poskokov, nato zadihajte in postopek ponovite.

 

Morda imate doma mini steper ali mini trampolin, ki ne vzameta veliko prostora. Mini steper lahko uporabljate, medtem ko berete, poslušate glasbo, govorite po telefonu ali gledate televizijo. Ob skakanju po trampolinu sicer ne morete početi vsega tega, lahko pa poslušate glasbo. 15 do 20 minut skakanja bo zadostovalo, da boste občutili, da ste naredili nekaj dobrega zase, ne da bi zapustili stanovanje. 

 

Namesto steperja, na kakršnem vadite v telovadnici, lahko uporabite spodnjo stopnico. Stopajte gor in dol. Ponavljajte, dokler niste utrujeni ali vas od tam preženejo otroci, ki bodo tudi sami želeli poskusiti s to preprosto vajo. 

 

Poskoki: sezujte petke in ozka oblačila in skačite, dokler lahko.

 

Naredite si prostor v dolžini in širini vašega telesa. Lezite, vstanite, lezite, vstanite... Vaja je zahtevnejša kot se sliši, ampak nekaj ponovitev boste lahko naredili že prvi dan.


Dve minuti vadbe tu, tri minute tam...Presenečeni boste, kako hitro se bo izboljšalo vaše počutje, imeli boste več energije, več kondicije, vaše telo pa bo iz dneva v dan bolj vzdržljivo.

Ne pozabite: ne pretiravajte! Če se pojavijo kakršne koli nenavadne bolečine, se posvetujte z zdravnikom.  

Priredila: Urška Živko